Naar buiten

Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin …

‘Ik wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’

Een uur later was ook deze laatste jonge koolmees uitgevlogen.

6 gedachten over “Naar buiten

  1. Ha Afanja, wat is dat toch een feest om te zien.

    geweldig… Op de achtergrond hoorde ik één van de oudertjes fluiten: “Kom maar, kom maar, maar pas op voor de grote man!” Ja echt…dat hoorde ik.

    Het blijft een wonder…

    Groetjes, Marlou

    Like

    • Dankjewel. Ik had hem ook graag willen zien uitvliegen, maar het werd me daar gistermiddag te warm. Het nestkastje hangt weliswaar de hele dag in de schaduw, maar ik zat in de zon. Een uurtje na deze opnamen heb ik er nog een tijdje gezeten. Toen bleef het er stil. Misschien is hij al na een minuut uitgevlogen, maar het kan ook een klein uurtje geduurd hebben.

      Like

Plaats een reactie