Dankjewel. Ik had hem ook graag willen zien uitvliegen, maar het werd me daar gistermiddag te warm. Het nestkastje hangt weliswaar de hele dag in de schaduw, maar ik zat in de zon. Een uurtje na deze opnamen heb ik er nog een tijdje gezeten. Toen bleef het er stil. Misschien is hij al na een minuut uitgevlogen, maar het kan ook een klein uurtje geduurd hebben.
Ha Afanja, wat is dat toch een feest om te zien.
geweldig… Op de achtergrond hoorde ik één van de oudertjes fluiten: “Kom maar, kom maar, maar pas op voor de grote man!” Ja echt…dat hoorde ik.
Het blijft een wonder…
Groetjes, Marlou
LikeLike
Hahaha, zo leuk om te zien! Besluiteloos en een beetje nerveus 🙂
LikeLike
Goedemorgen, prachtig Jan.
LikeLike
Prachtig om te zien, bedankt voor het delen Jan!
LikeLike
Het duurde nog een uurtje….ik begrijp nu ….had gehoopt zijn eerste vlucht hier te zien.
Schitterend filmpje Jan!
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel. Ik had hem ook graag willen zien uitvliegen, maar het werd me daar gistermiddag te warm. Het nestkastje hangt weliswaar de hele dag in de schaduw, maar ik zat in de zon. Een uurtje na deze opnamen heb ik er nog een tijdje gezeten. Toen bleef het er stil. Misschien is hij al na een minuut uitgevlogen, maar het kan ook een klein uurtje geduurd hebben.
LikeLike