Dankjewel. Ik had hem ook graag willen zien uitvliegen, maar het werd me daar gistermiddag te warm. Het nestkastje hangt weliswaar de hele dag in de schaduw, maar ik zat in de zon. Een uurtje na deze opnamen heb ik er nog een tijdje gezeten. Toen bleef het er stil. Misschien is hij al na een minuut uitgevlogen, maar het kan ook een klein uurtje geduurd hebben.
Zo fijn dat je deze speciale momenten voor ons heb vast gelegd. De ene is al moediger dan de andere maar is in orde gekomen
LikeLike
Heel mooi dat je dit meemaakte met een prachtig filmpje als resultaat.
Er moet toch iemand de laatste zijn en dat was dit kleine ding met drempelvrees. 😉
LikeLike
Wat mooi om te zien. Er was duidelijk twijfel maar uiteindelijk is het toch gelukt.
LikeLike
Zo komisch om te zien
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, ik trof weer een erg leuk moment.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een twijfelaar, heel leuk dat filmpje…
LikeGeliked door 1 persoon
Ik trof weer een leuk momentje.
LikeLike
Een twijfelaartje, mooi om te zien. Het vogeltje ziet er best al stevig uit. Hij geraakt toch nog wel door het gaatje? 😉
LikeGeliked door 1 persoon
Hij had de sprong al veel eerder kunnen maken, maar hij leek lange tijd echt niet te durven. Maar ik heb er weer een leuk momentje aan overgehouden.
LikeGeliked door 1 persoon
Wat een schatje, ik herinner me die lieve koppies van een paar jaar geleden. En vooral het geluid. Wat een leuk filmpje!
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel, het was weer een geinig momentje om te beleven.
LikeLike
Wat lief! Tja de eerste stap… eh…. vliegjes. Maar het ís gelukt. 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Het duurde even en het kostte wat moeite, maar het kwam ook nu weer goed.
LikeGeliked door 1 persoon
Ha Afanja, wat is dat toch een feest om te zien.
geweldig… Op de achtergrond hoorde ik één van de oudertjes fluiten: “Kom maar, kom maar, maar pas op voor de grote man!” Ja echt…dat hoorde ik.
Het blijft een wonder…
Groetjes, Marlou
LikeGeliked door 2 people
Dat heb je goed gehoord, hij werd inderdaad flink aangemoedigd. Maar het duurde nog een tijdje voordat hij het aandurfde.
LikeLike
Hahaha, zo leuk om te zien! Besluiteloos en een beetje nerveus 🙂
LikeGeliked door 1 persoon
Ja, ik kwam nog precies op tijd om deze leuke opnamen te maken.
LikeLike
Goedemorgen, prachtig Jan.
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel Andries, fijne dag verder.
LikeLike
Prachtig om te zien, bedankt voor het delen Jan!
LikeGeliked door 1 persoon
Geen dank, het is een feestje om zoiets te kunnen delen.
LikeLike
Het duurde nog een uurtje….ik begrijp nu ….had gehoopt zijn eerste vlucht hier te zien.
Schitterend filmpje Jan!
LikeGeliked door 1 persoon
Dankjewel. Ik had hem ook graag willen zien uitvliegen, maar het werd me daar gistermiddag te warm. Het nestkastje hangt weliswaar de hele dag in de schaduw, maar ik zat in de zon. Een uurtje na deze opnamen heb ik er nog een tijdje gezeten. Toen bleef het er stil. Misschien is hij al na een minuut uitgevlogen, maar het kan ook een klein uurtje geduurd hebben.
LikeLike
In de zon moet je deze dagen echt niet wachten! Het vogeltje vindt zijn weg. Mooi hoe de natuur alles regelt.
LikeGeliked door 1 persoon