Naar buiten

Deze scène speelde zich gistermiddag rond 15:00 uur af in onze tuin …

‘Ik wil graag naar buiten, maar ik weet nog niet hoe …’

Een uur later was ook deze laatste jonge koolmees uitgevlogen.

24 gedachten over “Naar buiten

  1. Ha Afanja, wat is dat toch een feest om te zien.

    geweldig… Op de achtergrond hoorde ik één van de oudertjes fluiten: “Kom maar, kom maar, maar pas op voor de grote man!” Ja echt…dat hoorde ik.

    Het blijft een wonder…

    Groetjes, Marlou

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie